Vakt?

Jag läste lite på Minu's blogg. Sedan när  jag gick till kapsol på hundparadiset så var det en vakt där. Jag fick inte komma längre än där jag var.. "Huh?", tänkte jag då först svarade jag "Hej" sedan sa vakten "Goddag, Wunnie. Tyvärr kan jag inte låta dig gå längre än så här. Kungen har beordrat en full renovation av området för att skapa Hamn Lotus." Då sa jag "uppdrag" men inget hände.. Så dom ska göra en hamn? "Jaha vad kul att man ska kunna fiska nu längre bort m.m åh vad roligt. De ska nog också göra en handel där man kan köpa fiskespö. Men ska dom göra något till kanske? Här är en bild hur lite såg ut
er
mystiskt.. jag såg innan för där (när jag var utanför) så såg jag att det fanns ett hus till salu där inne.
__
Mvh Wunnie Bunnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0