Prickar??...

Är det bara för mig det kommer prickar när jag loggar in? Jag har testat logga in och ut men det är kvar. Det är lite mysigt ibland c: <3 OJ, iaf.. Det är hela vägen prickar... HELA hundparadiset tror jag o.o? Men det kanske går över imorgon men vem bryr sig :P Igentligen ville jag döda men det går inte att döda i detta pricket.. Jag vill inte fråga ADMIN eller MOD för att jag vill ha kvar de :D <3 Kanske lite onödigt inlägg men den är lite värd för mig xD. Jag undrar om det osså är prickar för de andra. Aja..
Här är bild på prickarna :P
shdsg
Ser man.. Det ser ut som nät.. x) Men jag vill snart få det bort när jag tänker på det.. "Har Appzyt gjort det?" eller är de bara bugg.. jaja de får jag väl ta reda på någon gång i livet jaja...

Kommentarer
Postat av: Wunnie

ojps! "jaja de får jag väl ta reda på någon gång i livet jaja..." HAHAH, Ja fick ju de snabbare än vad jag trodde :D, De är borta nu iaf.

2011-05-26 @ 18:22:01
URL: http://wunbun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0