På väg till spindeldrottningen

Jag, Blue, Dominic, Dark, Mystique, Vasstand och Minu skulle till spindeldrottningen. Först så frågade Dark vad jag gjorde på PM då svarade jag "Jag ska till spindeldrottningen" Då ville han vara med och det var okej :'D. Då skulle vi dit. Först köpte vi mana. Så gick vi dit. Först skulle vi klara hela spindelriket sen gå ner från en trappa sedan var vi framme ='D. Vi skulle till spindeldrottningen. Vi gick och gick sen så hade jag bara några procent tills jag levlade. Det gick bra tills... Jag dog då levlade jag ju aldrig D: så kom jag tillbaka till templet och inte hade något gått i level D'=.
__
Här är en bild när vi är påväg och dödar till spindeldrottningen.
dfhfdyhs
Som ni ser är jag Wunnie där på bilden ^_^
Först hade Vasstand mina grejer sen fick Cherotic den så gav Cherotic grejerna till mig
Tack :'D

Kommentarer
Postat av: Minu

Cute<3

Postat av: Blue

Jag var också med i spindelriktet. Varför glömmde du mig?

2011-05-02 @ 19:07:49
URL: http://hundenblue.blogg.se/
Postat av: Wunnie

glömde? :o, jag råka ta bort dig från bilden för att jag inte såg dig när jag var där men jag skrev innan jag tog bilden och då kom jag ihåg att du var med. Det var typ efter vi hade varit där. Sedan när jag skrev kom (hade jag redan tagit bild för länge sen) jag på att du var inte med i bilden.. sedan hade jag ju inte dig för jag PRTSCRN asså footadeeh.. Sedan hade jag inte kvar den bilden >.<

2011-05-07 @ 15:00:27
URL: http://wunbun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0